Strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych -
zgodnie z Polityką plików cookies. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przeglądarce.

( nie pamiętasz hasła? )

Barometr Nastroju Handlowców

Badanie pozwalające sprawdzić, jak handlowcy oceniają swoją firmę i swoich przełożonych. Pozwala zbadać atmosferę w dziale sprzedaży, zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych, nastawienie do strategii handlowej i produktów firmy oraz klimat codziennej współpracy handlowców.

Pytania dotyczą następujących obszarów:

  1. Relacje i atmosfera pracy w zespole sprzedaży
  2. Postawa i zachowania szefów sprzedaży (kierowników) wobec handlowców
  3. Komunikacja miedzy działem sprzedaży a resztą firmy
  4. Identyfikacja handlowców z firmą, jej działaniami i produktami
  5. Ocena swojego stanowiska pracy: wyposażenia, komfortu, narzędzi,
  6. Postrzeganie swojego stanowiska pracy: realności celów sprzedażowych, swoich możliwości negocjacyjnych, otrzymywanego wsparcia marketingowego itp.
  7. Polityka firmy związana z rekrutacja, awansowaniem i karierą
  8. Wynagrodzenia i system premiowy/prowizyjny
  9. Szkolenia i rozwój

Dzięki metryczce, raport pokazuje oceny i postawy zatrudnionych w centrali oraz w poszczególnych województwach, co daje szansę na ocenę klimatu pracy w poszczególnych oddziałach handlowych. Dodatkowo, za kilka tygodni otrzymasz raport porównawczy: odpowiedzi Twoich handlowców na tle średnich odpowiedzi (wyniki z badania ogolnopolskiego) - co pozwoli Ci ocenić motywację i postawy Twoich handlowców na tle firm konkurencyjnych. 

Kwestionariusz składa się z 31 stwierdzeń, wobec których badany wyraża swój stosunek na skali od 1 do 5 (od „nie zgadzam się całkowicie” do „zgadzam się całkowicie”.  Badany może też opisać swój stosunek do firmy i zaproponować własne pomysły w 2 pytaniach otwartych. Odpowiedzenie na wszystkie pytania zajmuje przeciętnie ok. 10 minut. 

Dzięki metryczce, raport z badania pokaże oceny w podziale na wybrane przez Ciebie kryteria (np wiek, pleć, stanowisko, staż...). Poza metryczką badany nie pozostawia nigdzie żadnych swoich danych.

Od razu po zrealizowaniu badania możesz zobaczyć raport z wynikami w Twojej firmie (średnie z odpowiedzi Twoich pracowników – wykresy). Dodatkowo, wynik twojej firmy porównasz na wykresie ze średnią ogólnopolską i średnią w Twojej branży.

W czym może pomóc to badanie i jakie daje korzyści? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl

Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania

Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.

wstecz