Strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych -
zgodnie z Polityką plików cookies. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przeglądarce.

( nie pamiętasz hasła? )

Mapa Potrzeb Szkoleniowych

Badanie potrzeb szkoleniowych, pozwalające zdiagnozować:

  1. Wielkość i strukturę oczekiwań szkoleniowych pracowników, w zakresie szkoleń miękkich, menedżerskich, specjalistycznych i handlowych (pracownicy których działów widzą potrzebę jakich szkoleń i o jakim poziomie zaawansowania)
  2. Preferowane przez pracowników formy szkoleniowe (np. szkolenia, konferencje, e-learning)
  3. Jak pracownicy oceniają szkolenia, w których brali udział do tej pory (jakość i ilość szkoleń,  możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w codziennej pracy)
  4. Ocenę pracy poszczególnych firm szkoleniowych i trenerów, którzy do tej pory realizowali szkolenia

Dzięki metryczce, raport z badania potrzeb szkoleniowych pokazuje oczekiwania w podziale na działy w firmie oraz szczeble zarządzania. Pozwala to precyzyjnie zaplanować szkolenia dla konkretnych grup pracowników.

Kwestionariusz badania portrzeb szkoleniowych składa się ze 12 pytań z zamkniętą liczbą odpowiedzi, oraz 5 pytań otwartych. Odpowiedzenie na wszystkie pytania zajmuje ok. 15 minut. 

Jeśli szukasz badania potrzeb z konkretnego tematu: przywództwo, sprzedaż, team building, praca w zespole - przejdź na stronę główną HRmapa.pl i wybierz jeden z naszych tematycznych kwestionariuszy.

Badanie potrzeb szkoleniowych opracowano wspólnie z firmą Training Projects, oferującą szkolenia menedżerskie i handlowe oraz symulacje szkoleniowe.

Zobacz przykładowy raport - jedno z naszych badań

W czym może pomóc to badanie i jakie daje korzyści? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl

Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania

Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.

wstecz