Strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych -
zgodnie z Polityką plików cookies. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przeglądarce.

( nie pamiętasz hasła? )

Barometr Innowacyjności

Barometr Innowacyjności pozwala ocenić potencjał kreatywny, twórczy i innowacyjny badanej osoby - jej preferencje do bycia innowatorem w zależności od sytuacji, zadania i pełnionej roli w zespole lub projekcie.

W badaniu uczestnicy odpowiadają na 30 pytań (każde składa się z dwóch alternatywnych stwierdzeń - łącznie 60 zdań). Określają w ten sposób swój stosunek do generowania innowacji lub pomysłów w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych. W efekcie możliwe jest stwierdzenie, jaki jest potencjał i nastawienie badanego do bycia innowatorem w sześciu typach zadań i sytuacji:

  1. Rozwiązywanie problemów
  2. Tworzenie nowych idei
  3. Optymalizowanie i doskonalenie
  4. Wdrażanie innowacji
  5. Dostrzeganie nowych szans biznesowych
  6. Powstrzymywanie zmian (szósta kategoria odnosi się do określenia siły ew. oporu przed zmianami i innowacjami)

Znając wyniki kwestionariusza, możemy bardziej świadomie przypisać badaną osobę do tych sytuacji, problemów lub zadań, w których jej twórczy potencjał będzie najlepiej wykorzystany.

Autorami testu są konsultanci firmy szkoleniowej Training Projects specjalizujący się w szkoleniach z zakresu innowacyjności, autorzy książki "Budowanie Kultury Innowacyjności".

Kiedy warto skorzystać z naszych testów i jak mogą one wspomóc rekrutację, szkolenia, assessment center albo planowanie karier? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl

Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania

Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.

wstecz