Strona wykorzystuje pliki cookies m.in. w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników i zbierania danych statystycznych oraz marketingowych -
zgodnie z Polityką plików cookies. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia i zasady przechowywania plików cookies w swojej przeglądarce.

( nie pamiętasz hasła? )

Arkusz oceny pracownika obsługi klienta, call center

Arkusz oceny pracownika obsługi klienta

Arkusz składa się z:

Po przeprowadzeniu ankiety oceny otrzymasz dokładny raport z badania - graficzny (pytania zamknięte i oceny) oraz opisowy (pytania otwarte).  

Zamów badanie dla tylu osób, ile będzie podlegać ocenie (np. jesli oceniane bedą 4 osoby, zamów pakiet 2-5 osób). Dla każdego z ocenianych system wygeneruje indywidualny link do arkusza oceny tej osoby (np. otrzymasz 5 linków). Link dotyczący ocenianej osoby możesz wysłać do maks. 50 jej współpracowników (także podwładnych i przełożonego) - by wypełnili ankietę i wyrazili swoją opinię o ocenianym.

Krótki poradnik - jak przeprowadzić rozmowę oceniajacą z pracownikiem - kliknij tutaj 

W czym mogą pomóc nasze arkusze oceny 360 stopni i jakie dają korzyści? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl

Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania

Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.

wstecz