Arkusz oceny pracownika obsługi klienta, call center
Arkusz oceny pracownika obsługi klienta
Arkusz składa się z:
- 20 pytań oceny (pytania dotyczace postawy, umiejętności osobistych, kompetencji związanych z pełnionym stanowiskiem, skala oceny od 1 do 5)
- 3 pytań otwartych: o silne i słabe strony, o pomysły jak lepiej wykorzystać potencjał ocenianej osoby.
- Metryczki: z jakiego działu jest oceniający, kim jest dla badanej osoby (szefem, podwładnym, współpracownikiem).
Po przeprowadzeniu ankiety oceny otrzymasz dokładny raport z badania - graficzny (pytania zamknięte i oceny) oraz opisowy (pytania otwarte).
Zamów badanie dla tylu osób, ile będzie podlegać ocenie (np. jesli oceniane bedą 4 osoby, zamów pakiet 2-5 osób). Dla każdego z ocenianych system wygeneruje indywidualny link do arkusza oceny tej osoby (np. otrzymasz 5 linków). Link dotyczący ocenianej osoby możesz wysłać do maks. 50 jej współpracowników (także podwładnych i przełożonego) - by wypełnili ankietę i wyrazili swoją opinię o ocenianym.
Krótki poradnik - jak przeprowadzić rozmowę oceniajacą z pracownikiem - kliknij tutaj
W czym mogą pomóc nasze arkusze oceny 360 stopni i jakie dają korzyści? O tym mówi Rafał Szczepanik, współtwórca serwisów HRmapa.pl i Pracuj.pl
Zobacz videoinstrukcję aktywacji badania
Przejdź do aktywacji badania - wybierz poniżej liczbę osób, które chcesz przebadać.